Бизнесда Ишкибозликни мухимлик билан адаштирманг

Biznes reja

Ишкибозликни мухимлик билан адаштирманг

 

Буюк ҒОяларнинг туҒилиши сизни сармаст килади. Сиз узингизни имкониятлар яратишга кодир ва фойдали одам деб хисоблайсиз. Ва албатта хозир килишни хохлайсиз. Барча ишингизни ташлаб, бутун борлқингиз билан узингизнингнинг охирги буюк ҒОянгизни амалга оширишга шунҒиб кетаси. Бу кадамни акллиларча ташланган дейиш кийин. Сизни янги ҒОя билан захарлаган ишкибозлик, унинг кийматини курсатиб берадиган аник индикатор эмас. Бугун сиз панд бермайди деб хисобланган вариант, эртага шунчаки “ха, бу ёмон булмасди”га айланиши мумкин. Бу “ха, бу ёмон булмасди” эса колган барча нарсангизни тикишга арзимайди.

Бизда хар доим бизнинг приложенияларимиз учун янги функциялар ҒОяси пайдо булган, шу билан бирга мижозларимиз хар куни бизга унлаб кизик ҒОялар таклифини юборишарди. Шубхасиз, биз бу ҒОяларни хаётга тадбик этишга харакат килиб, уни нимага олиб келишини курит яхши булар эди. Лекин бундай киладиган булсак, биз худди йугуриш машклари утказиладиган йулда югураётгандек буламиз, аслида бошка хеч каёкка бориб колмаймиз.

Шунинг учун, олдинига янги буюк ҒОяларга, совуши учун бир оз вакт беринг. Албатта, кулингиздан келгунича янги ҒОяларни уйлаб топинг. Улардан куч олинг ва улар билан завкланинг. Факат айни уша вактнинг таъсири остида харакатланишни бошламанг. Уларни ёзиб куйинг ва бир неча кун, куйиб куйинг.

Кейин эса, уларни канча вактда амалга ошириш кераклигини теран акл билан туҒри бахоланг.

Уй шароитида фойдаланиш учун яхши булинг

Сиз буни кандай булишини яхши биласиз. Сиз дуконга борасиз. Бир нечта товарларни курасиз ва энг яхши деб хисоблаганингизни танлайсиз. У жуда куп икониятларга эга.

У ажойиб куринади. Унинг урами ва ундаги аннотацияси яхши. Хдммаси ажойибдек туюлади.

Лекин уни уйга олиб келганингиздан кейин шуни тушунасизки, у сизга тқри келмайди. Ундан фойдаланиш сиз уйлаганингиздек осон эмас. Унинг жуда куп сизга керак булмаган имкониятлари бор. Сиз охир окибатда узингизни шундай хис киласизки, худди сизни тунаб кетишди. Шунда, сиз узингиз мулжаллаган нарсани олмаганингизни ва шунчаки жудда кимматга тушганингизни тушунасиз.

Сиз факатгина “дукон учун ажойиб” товарни олдингиз, яъни бу товар сизни, сотиб олингандан кейин турмуш хаётда фойдаланиш вактидагидан кура, дуконда купрок кизиктирганди.

“Аклли” компаниялар аксинча йул тутишади: улар турмуш тарзида фойдаланишда яхши буладиган махсулотларни ишлаб чикаришади. “уй учун ажойиб” дегани, товарни уйга олиб келганингиздан кейин сиз, уни дукондан сотиб олаётган вактдагидан кура купрок мамнун буласиз.

Сиз “уй учун ажойиб” булган товарлар билан яшаяпсиз ва вакт утиши билан сиз уларни купрок ва яна купрок яхши куриб борасиз. Яна улар хакида дустларингизга айтиб берасиз.

Уй учун ажойиб” булган товарни яратишда сиз эхтимол, унинг “дукон учун пардоз”ини бир кисмидан воз кечишингизга туҒри келиши мумкин. Узининг асосий вазифасини ажойиб даражада бажара оладиган товарлар ракобатчиларнинг хар хил, калашиб ётган товарлари каби жозибадор, чиройли куринмаслиги мумкин. Камрок хажмдаги вазифаларни керагидек бажара олиши билан, улар узокдан куп хам кузга ташланмайди. Бу оддий хол.

Сиз узок муддатли муносабатларга умид килаяпсиз, бир кечалик алокага эмас.

Гап товарнинг факат куриниши ёки урами хакида кетмаяпти. Балки реклама учун хам шундай ёндашиш керак. Биз хаммамиз телевизорда “сизнинг хаётингизни бутунлай узгартириш”га ваъда бераётган, “тубдан узгарган” янги нарсанинг рекламасини курганмиз. Лекин уни хакикатда уйга олиб келганимизда, хафсаламиз пир булади. Фойдаланишнинг омадсиз тажрибасини ёркин реклама ва маркетинг билан буяб яхши килиб булмайди.

 

Оцените статью
HAQIDA
Добавить комментарий
Яндекс.Метрика